Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно превключване на скорости на 147?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно превключване на скорости на 147?

    Здравейте колеги .Имам един странен проблем. Когато колата е студена и при първо каране за деня ,всичко си е наред .Скоротите се превключват както трябва.Но ако покарам 15-тина километра примерно и след това я оставя за час ,на следващото тръгване става ад.Скоростите влизат адски трудно и ако недайси боже се опитам да превключа малко по-бързо (най вече 3-та) се чува ебати звука (се едно не съм натиснал съединителя) .Дали може да е маслото в скоростите ? А да, за допълнение съединителя ми отлепя адски ниско ,предполагам че си заминава .Но в конкретния случай незнам дали той е виновен ,защото си е така отдавна ,а не съм имал проблем със скоростите.Пък и сега са си ок през половината време.
    Ex '97 Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark
    147 1.9JTD

  • #2
    Ми виж дали има масло в кутията.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      попринцип причините са няколко, най осезаем ефект прри мен имаше след смяната на горната помпа на съединителя, като искам да отбележа, че педала не ми е пропадал никога имаше един празен ход до полувината, които сега го няма, но като цяло бях се заинатил, че ще ги направя скоростите да се включват като на нов автомобил и смених маслото (масло имаше и си беше добре), след това долната лагер-помпа заедно със притискателен и феродов диск (чисто нов съединител), горната помпа на съединител и накрая смених целият скоростен лост с механизма (оправисе гадният луфт в лоста) и след всичките тези маневри какво да ти кажа пак неги вклучва мазно от време на време се получава като все едно трябва да преодолееш зъб , остава селектора, който е върхо скоростната кутия или самите скорости
      Last edited by delphi; d.m.y г., 19:47.
      sigpicAlfa Romeo 147 1.6 Тwin Spark 120 HP

      Comment


      • #4
        Темата е супер стара, но реших да не отварям нова, защото търсих в търсачката, но не намерих решение на проблема...

        Та...ходът на педала на съединителя е супер странен. До средата педалът все едно е откачен, няма съпротивление, както се казва "безжизнен"..от средата на хода му до дъното, вече започва да има съпротивление. Отделя страшно ниско...едва ли не, още не съм си върнал крака и вече подскача колата! Задна скорост влиза трудно. Понякога влизат трудно в движение и другите скорости! Течове...поогледах...няма!
        Колата я взех скоро...били сменяли "някаква помпа" на съединителя...но до там с инфото!
        Имате ли представа накъде да се насоча за решаване на проблема?! Колата се движи, но осезаема е трудността й да превключва скоростите, а и педала е супер неестествен, както обясних в началото!
        Моля за съдействие, колеги!
        Колата: Алфа Ромео 147 1.9 jtd 116 к.с. юли 2005 г.
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          Темата е супер стара, но реших да не отварям нова, защото търсих в търсачката, но не намерих решение на проблема...

          Та...ходът на педала на съединителя е супер странен. До средата педалът все едно е откачен, няма съпротивление, както се казва "безжизнен"..от средата на хода му до дъното, вече започва да има съпротивление. Отделя страшно ниско...едва ли не, още не съм си върнал крака и вече подскача колата! Задна скорост влиза трудно. Понякога влизат трудно в движение и другите скорости! Течове...поогледах...няма!
          Колата я взех скоро...били сменяли "някаква помпа" на съединителя...но до там с инфото!
          Имате ли представа накъде да се насоча за решаване на проблема?! Колата се движи, но осезаема е трудността й да превключва скоростите, а и педала е супер неестествен, както обясних в началото!
          Моля за съдействие, колеги!
          Колата: Алфа Ромео 147 1.9 jtd 116 к.с. юли 2005 г.
          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...66&postcount=1
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Отиваш в сервиз или сам се заемаш. Гледаш двете помпи на съединителя, щото това 'сменяли някаква помпа' нищо не значи. И така и така ще я качваш на канала, погледни маховика и съединителя. Да не е замаскирана, някаква изненада.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
              Темата е супер стара, но реших да не отварям нова, защото търсих в търсачката, но не намерих решение на проблема...

              Та...ходът на педала на съединителя е супер странен. До средата педалът все едно е откачен, няма съпротивление, както се казва "безжизнен"..от средата на хода му до дъното, вече започва да има съпротивление. Отделя страшно ниско...едва ли не, още не съм си върнал крака и вече подскача колата! Задна скорост влиза трудно. Понякога влизат трудно в движение и другите скорости! Течове...поогледах...няма!
              Колата я взех скоро...били сменяли "някаква помпа" на съединителя...но до там с инфото!
              Имате ли представа накъде да се насоча за решаване на проблема?! Колата се движи, но осезаема е трудността й да превключва скоростите, а и педала е супер неестествен, както обясних в началото!
              Моля за съдействие, колеги!
              Колата: Алфа Ромео 147 1.9 jtd 116 к.с. юли 2005 г.
              Вероятно не са я обезвъздушили както трябва след смяната на помпата.


              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                Отиваш в сервиз или сам се заемаш. Гледаш двете помпи на съединителя, щото това 'сменяли някаква помпа' нищо не значи. И така и така ще я качваш на канала, погледни маховика и съединителя. Да не е замаскирана, някаква изненада.
                Как точно се гледа маховик и съединител, като я качиш на канал?

                Не ти ли омръзна вече да пишеш безсмислени постове?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Как точно се гледа маховик и съединител, като я качиш на канал?

                  Не ти ли омръзна вече да пишеш безсмислени постове?
                  Лесно става, махаш скоростната кутия и гледаш, ако караш Опел развиваш люка и гледаш
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Лесно става, махаш скоростната кутия и гледаш, ако караш Опел развиваш люка и гледаш
                    Ааа това ли било? Аз това го правя и без канал. Веднъж сутрин и веднъж вечер.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за мненията! Аз се притеснявам най-вече да не е притискател или феродов диск или маховик...но май там симптомите бяха други... и да се налага да се сваля кутията...но да се надявам ако са една от двете помпи или обезвъздушаването им...да не се налага демонтаж на кутията!?!....
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        Благодаря за мненията! Аз се притеснявам най-вече да не е притискател или феродов диск или маховик...но май там симптомите бяха други... и да се налага да се сваля кутията...но да се надявам ако са една от двете помпи или обезвъздушаването им...да не се налага демонтаж на кутията!?!....
                        От износен феродов диск, съединителят ти ще буксува. При теб е обратното. От притискател - малко вероятно. Ако е сгънал работният цилиндър (долната помпа), вероятно ще имаш теч.
                        Поради всичко това, е по-вероятно да е заради недобре обезвъздушена система или заради счупена пружина в помпата (горната).

                        Накратко - фокусирай се върху поста (линка) на лорда.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:50.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря! Захващам се в тази насока! Ще пиша за инфо!
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ааа това ли било? Аз това го правя и без канал. Веднъж сутрин и веднъж вечер.
                            Може и по рядко, когато проверяваш маслото дали не е изтекло при свещите, проверяваш и съединителя по описания начин надявам се че вече знаеш от къде идва маслото при свещите.


                            ---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Благодаря! Захващам се в тази насока! Ще пиша за инфо!
                            Ако си прочел темата, която ти показах до края, при мен беше счупена пружината и беше като твоите симптоми, отделяше ниско, трудно включвах, педала имаше огромен свободен ход, направо се мандахерцаше
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:07.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Колега, бях с единтичен проблем като твоя.. гледай по темата, която ти показа lordliness, и си пак в играта. Аз обезвъздушавах, но нещо не се получаваше. Помпата беше прекалено износена и не можеше да направи достатъчно налягане. Дано не е от аксиалния лагер в съединителя и се разминиш само с обезвъздушаване.

                              П.С.
                              Лоста на скоростите центрира ли се сам, като дадеш на свободна от някоя скорост?!?! Понеже така и така ще се разглобява поставката на акумулатора, няма да е лошо да погледнеш и лоста, който се намира до скоростната кутия. Да му направиш една профилактика (смазване).
                              Last edited by zombiran; d.m.y г., 18:54.

                              Comment

                              Working...
                              X